Ensin leikkasin paksusta pahvista sydämen. Näin jälkikäteen ajatellen sen olisi voinut värjätä tai päällystää jollakin ettei olisi paistanut läpi niin pahasti, mutta virheistä oppii.

Sitten laitoin siihen heinää kuumaliimaa apuna käyttäen. (kannattaa laittaa heinää tasaisesti)

Kuumaliimalla kiinnitin käpyjä

Ja lopuksi pujotin rautalanka kiekuran pahvin ylälaidasta josta sydämen saa roikkumaan.

Hieman pitää vielä tasoitella heinien paikkaa mutta muuten se taitaa olla valmis. Niin ja tuo nasta kiinnitys taitaa vaihtua johonkin muuhun.


Kommentit