Loma se vetelee viimeistä päivää. On laiskottanut joten en olekkaan saanut niin paljon aikaiseksi kuin olin suunnitellut.

Viikolla tuli tieto, että paperimassa kurssi johon olin ilmottautunut ja suurella innolla sitä odottanut EI TOTEUDUKKAAN. En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa kun syksyn ja kevään aikana moni kurssi on peruuntunut vähäisen osanottajanmäärän takia. Minulle tämän oli jo toinen kurssi johon en pääsekkään.

No johonkinhan se raha on käytettävä, jonka olin ajatellut sijoittaa kurssin maksuihin, joten tänään lähti tilaus TAPION KAUPPAAN. Myönnän, rahaa tähän tilaukseen kului huomattavasti enemmän mitä kurssilla olisi mennyt, mutta kun minä halusin niin paljon niitä lankoja. Niin ja puolustukseksi on sanottava, että tänään oli viimeistä päivää tarjouksessa muutama sellainen lanka jota oli  ihan pakko saada.

Töihin olisi siis jälleen ensi viikolla palattava ja viimein ilmoitettava pomolle että alkukesästä koittaa aika jolloin olen jäämässä äitityslomalle. Ei muuta kun sijaista etsimään. Hieman on kyllä sellainen vetelä olo ettei mikään huvittaisi ja väsyttää, mutta ei kuitenkaan sillain että perinteinen nukkuminen auttaisi väsymykseen.
Tänäänkin on aurinko paistanut kauniisti koko päivän mutta minäpä se olen oleillut sisätiloissa koko päivän ja katsonut hiihtoja. No enpä ole sen sairaammaksi tullut vaikka raitista ilmaa en ole saanutkaan. Ehkäpä nyt olisi aika pakata makkarapaketti ja mehupullo kassiin ja lähteä nuotiomakkara retkelle. (omalle alapihalle)

Talvisin terveisin Sasu