Otin rahaa kauppaan sen verran mukaan että saan ostettua vain yhden tarvitsemani kerän lankaa (siihen toiseen tilkkupeittoon). Kaupassa lankahyllyn kohdalla se taas odotti minua. En ymmärrä miksi se aina lankojen kohdalla odottaa minua ja sanoo minulle että: osta vain, osta vain.
Se pikkuinen lankahamstraaja istuu oikealla olkapäällä ja kehoittaa minua ostamaan lankoja, vaikka en vielä tiedä mitä niistä tekisin.
Jostain se myös tietää, että pankkikorttini oli sattunut mukaan joten sitä voisi tarvittaessa näyttä kassalla jos lankaan varattu käteinen rahasumma ei satu riittämään. Kuinkahan tästä kaverista pääsisi eroon? (ei lopullisesti mutta edes joskus). Myyjäkin sanoi että löysit sitten muutaman kerän, ja kun minä koitin avuttomana kertoa että vain yhtä seiska veikan kerää tulin hakemaan.

741601.jpg